فیلم | اقدامات بهزیستی لرستان در مقابله با کرونا
کد خبر: 3892569
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

فیلم | اقدامات بهزیستی لرستان در مقابله با کرونا

در جریان شیوع کرونا، بهزیستی لرستان خدماتی از جمله توزیع بسته‌های حمایتی شامل بهداشتی و غذایی بین جامعه هدف و محله‌ها را انجام داده است.

فیلم | اقدامات بهزیستی لرستان در مقابله با کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، جامعه هدف بهزیستی گستردگی زیادی دارد. از مهدهای کودک تا سرای سالمندان که خدمات بهزیستی از قبل از تولد تا زمان سالمندی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

فعالیت‌های بهزیستی و تنوع کار در این سازمان متغیر و دارای تنوع فعالیتی زیادی است. ۱۶۲ فعالیت اصلی و زیرمجموعه‌ای برای سازمان در نظر گرفته شده است. اجرای طرح «مُحب» در بحران‌ها و استفاده از ظرفیت روانشناسان و افراد خارج از سازمان در خدمات دادن به افرادی‌که نیازمند کمک‌های روانشناختی هستند اقدامی مؤثر بر غلبه بر ترس و استرس است.

گروه‌های داوطلب معرفی شده از طرف بهزیستی، وظیفه شناسایی افراد دارای اضطراب و ارجاع به روانشناسان و مشاوران را دارند. در جریان شیوع ویروس کرونا نیز بهزیستی خدماتی از جمله توزیع بسته‌های حمایتی (بهداشتی و غذایی) بین محله‌ها توسط پایگاه‌های سلامت اجتماعی و پیشگیری اجتماع‌محور اعتیاد را داشت که در فیلم زیر بخشی از این فعالیت‌ها را می‎بینیم.

انتهای پیام
captcha